Tuesday, March 16, 2010

Kisah Si Lelaki ANeh, Gadis comel dan Si Liberal, tapi ideologi Komunis.











Celaka! Jahanam!
Itu saja ayat-ayat cinta aku pada kau, sayang.
Apa lagi?
Terima saja.

Illustrasi minda yang masih belum literasi dengan aneh sifat kau itu buat aku terfikir..
Kau ada jampi aku kah?
Ya. Aku dapat rasa jampi serapah kau bersepah pada aku.
Ah~
Sudah!
Tidak!
Dia sedang masuk ke dalam hati aku.

Baiklah..
Aku hargai usaha pertama kau yang dambakan kayangan bersama aku.
Aku juga terpedaya.
Dua tiga hari kau lesap.
Celaka~
Tapi sifat keji kau buat aku beremulsi dengan perasaan sendiri.
Ah!
Apa ini?

Tapi gadis comel itu?
Aduh..
Melankolik puitis kiriman intelek mindanya pada dunia siber sedarkan aku.
Dia sudah hanyut. Kerana sifat keji kau yang aku sayangi.

Baiklah. dia melankolik.
Kasihanilah dia.
Jangan kasihani aku.
Kerana aku batu.
Aliran dan saliran liberal aku yang ada ideologi komunis
membatukan hati aku.

Baiklah.
Tak perlu kasihani aku.

No comments:

Post a Comment